Je boekhouding helemaal online. Advies dat je verder helpt. Slim afrekenen met de fiscus. Hartog Hoogveld helpt je om het maximale uit je onderneming te halen. Samen geven we je ambities vorm. Benieuwd? Een afspraak is zo gemaakt.
Ondernemerschap télt voor onze mensen. Wij stimuleren (persoonlijke) groei en koppelen dit aan jouw toekomstdoelen. We nemen onze eigen ondernemerservaringen mee in de samenwerking. Met als resultaat: samen succesvol ondernemen.
Dennis werkt sinds januari 2022 bij Hartog Hoogveld als administratief medewerker. Na een studie bedrijfskunde en filosofie werkte hij als business analist in een logistiek bedrijf. Hiernaast heeft hij jaren werkervaring als hovenier. Zijn brede ervaring zet hij nu in om ondernemers te ondersteunen bij de verwerking van hun administratie. Dennis: “Aan de administratieve kant komt er veel bij ondernemen kijken.”
Dennis is sinds januari 2022 Manager Accountancy bij Hartog Hoogveld. In deze functie geeft hij de juiste aandacht aan klanten en collega’s én aan de processen binnen ons kantoor. “Ik wil de kwaliteit waarborgen die Hartog Hoogveld te bieden heeft - en waar mogelijk de prestaties van ons kantoor optimaliseren.”
Na zijn opleiding werkte Ferdinand den Hartog als accountant, administrator en auditor bij verschillende bedrijven. Met Tim Hoogveld richtte hij Hartog Hoogveld op. “Samen maakten we de ontwikkeling door van boekhouders naar adviseurs en ondernemers. Ook mijn klanten stimuleer ik altijd om hun doelen na te jagen.”
Iris is sinds september 2022 werkzaam bij Hartog Hoogveld als Junior Assistent Accountant. Daarnaast volgt ze de duale opleiding Accountancy. “Bedrijfsadministratie zit in de familie, dus ik kreeg het vanuit huis al mee. Ik help organisaties graag bij hun groei en ik sta klaar om structuur in hun dagelijkse werkzaamheden te brengen.”
Manuela werkt sinds april 2021 bij Hartog Hoogveld als relatiebeheerder. Hiervoor werkte ze zo’n 25 jaar als senior assistent accountant en relatiebeheerder bij twee accountantskantoren. Daarnaast is ze zelf ook ondernemer. “Daardoor kan ik ‘in de huid kruipen’ van de ondernemer. Daar ligt mijn passie en dat draag ik ook uit.”
Rik Hoogveld is sinds 2018 werkzaam bij Hartog Hoogveld als relatiebeheerder. Na zijn studie marketing & communicatie werkte hij 2,5 jaar op een crediteurenadministratie. Rik: “Ik kwam erachter dat ik graag een financiële kant op wil. Nu werk ik bij Hartog Hoogveld én studeer ik Finance & Control.”
Tim Hoogveld is één van de oprichters van Hartog Hoogveld. Aanvankelijk was hij er werkzaam als boekhouder. Naarmate het bedrijf zich ontwikkelde, groeide Tim in zijn rol van adviseur, kantoorleider en ondernemer. Tim: “Ik voel me in de eerste plaats ondernemer en daarna pas adviseur.”
Tom is sinds mei 2022 werkzaam bij Hartog Hoogveld als HR en payroll medewerker. Na zijn studie bedrijfskunde haalde hij zijn master in HRM in Edinburgh, Schotland. Zijn eerste werkervaring deed hij op bij een softwarestartup. Vervolgens maakte hij een wereldreis in o.a. Australië, Indonesië en Zuid-Afrika.
Na een eerdere samenwerking als zelfstandige is Wilbert nu sinds mei 2021 als relatiebeheerder in dienst bij Hartog Hoogveld. “Ik help onze ondernemers om te groeien en focus te brengen op wat voor hun belangrijk is. Met aandacht en de juiste vragen help ik je graag om je doelen concreet te maken.”
Sinds juli 2022 werkt Bart bij Hartog Hoogveld als administratief medewerker. In zijn functie zoekt Bart graag verdieping in zijn interessegebieden. “Ik hoor graag wat ondernemers en bedrijven aanbieden waarmee ze waarde kunnen creëren voor klanten. Daarnaast leer ik via onze klanten veel over ondernemerschap. Dit spreekt mij erg aan in mijn vakgebied.”